Saturday, November 21, 2009

HoLiDaY In CaMeRoN

14 November - 15 November
Ni adalah tarikh yang paling bermakna dalam hidup aku. First time aku menjejakkan kaki di Cameron Highland. Selalunya kalau aku nak g jer mesti ada sahaja halangan.... tetapi akhirnya... Impianku tercapai juga (walaupun g xda duit..huhuhu)

Day 1,
Kami bermalam kat Brichang. hari pertama tu kami g melawat 'Butterfly Farm" dulu. Best... cantik sangat. lepas tu kami g ke "Rose Garden" plak. kalau tengak dari luar tempat dia macam umah setinggan jer. tapi massuk dalam... CANTIK. tapi penat la skit sebab kena panjat tangga. Tinggi n agak curam. Lepas tu malam kami lepak kat uamh jer.



Day 2,
Sebelum balik, aku nak sgt melawat 'Strawberry Farm'....dan ianya tercapai jgk. best sgt. Walaupun tak petik sendiri.....dapat tengak pon jadilah. destinasi terakhir kami adalah ladang teh. besar gila. Macam ni rupanya pokok teh.Sebelum ni aku tau minum jer...hehehe... Lps 2 kami terus berangkat pulang ker Tanjung Malim (aku jer...akak aku n family dia balik KL...)

No comments: