Monday, April 5, 2010

Program sepanjang bulan Mac & April

Sepanjang bulan Mac yang lalu, banyak sngt program yang telah aku laksanakan. Yang pertama, Program maju diri SPM yang bermula di SMART, Sri Kandi dan Seri Setia. (11/3/2010). Kemudian, bulan kami benci dadah plak (3/3 hingga 2/4).


Dalam masa yang sama jugak, pada 20/3 aku bawa budak g Pameran Buku Antarabangsa di PWTC, KL. Seminggu lepas 2, pada (26, 27 &28/3) aku terlibat dengan satu program "Generik" untuk pelajar2 KRK. Tapi ahad tu (28/3) aku lari blk umah sbb aku bawa budak g jalan-jalan lagi, tapi kali ni g ke karnival Jom Masuk 'U' kat Ipoh. tapi yg ni best sbb jumpa blk geng2 masa kat UPSI dulu. mcm reunion la jgk. Semua bawa bdk skolah msg2.


Karnival Jom Masuk 'U'



Program Generik KRK




Lepas 2, hari jumaat (2/4) yg lepas pg 2 aku handle majlis penutup bulan anti dadah, lepas 2 aku tolong wakil dari PDRM utk pameran dadah, dalam masa yg sama aku ditugaskan untuk membantu pihak PDRM utk ujian 'Urin Test'. Alhamdulillah...ta k da bdk aku yg sangkut. Lps 2, Ahad (4/4) aku bawa bdk g Majlis Tilawah Al-Quran peringkat negeri Perak. Skrg ni aku sibuk ngan program utk PRS dan bulan eksplorasi kerjaya....ermmm....banyknya program. Bila sibuk2 mcm ni, aku mesti fikir, knp org kata guru kaunseling xda keja. aku rasa kaunselinglah yg plg bnyk keja banding ngan guru lain. Tiap2 hari, plg awal aku blk keja mst kul 5ptg. mcm keja pejabat plak. Ni tak termasuk sesi lg. lps ni klu ada org kt kaunseling xda keja.....aku nak srh dia ganti tmpt aku biar dia rasa betapa penatnya jd guru kaunseling....

Lain-lain


No comments: