Monday, April 19, 2010

My Best Holiday with My Frenz...(^v^)

Pada 17 april dan 18 april yang lalu, aku ngan housemate aku rancang g bercuti. Ermm....mmg best giler. Hari sabtu tu kami rancang g mandi air terjun kat Hulu Yam. Airnya jernih sgt. ikan pon besar2. Rugi xbawa pancing....klu x boleh BBQ kat c2.....lepas 2 hari ahad kami g Genting plak. Ni lg best. xpuas main. Ramai sgt org....xp xpa yg pentng impian nak naik 'Rollercoster' dah TERCAPAI...(^_^)...hehehe....

Kat bawah ni gambar masa g mandi kat Hulu Yam. Banyak gambar sebenarnya tetapi xleh upload banyak sbb seksi la....hehehhe ( sebenarnya atin n zaza xkasi letak gambar diorg jd ikan duyung sekejap...takot bapa duyong marah....hehehe)




Bawah ni plak gambar masa g genting....sejuk giler. Game yg plg best aku main adalah 'corkcrew'. Yg paling takut naik 'pirate ship'. Syok jer km gelakkan org...xpbila dah alami sendiri ...Allah jer la yg tahu. Berzikir kami kat atas 2.....




Apa2 pon, aku rasa nie la kenangan yang paling indah dalam hidup aku ngan kawan2. Lepas ni masing2 akan bawa haluan sendiri dah. Hope our friendship will never ending forever. Good luck guy in our practice n make this memory immortality......

2 comments:

nanie83 said...

bestnya ateh p genting.. haikal x smp2 lg..

ilyana_hassan said...

haikal pujuk la ayanh n ibu g genting. bleh ateh g lg