Tuesday, February 10, 2009

MeNoNtOn TeAtEr




ermmm.... baru-baru nie aku g tonton teater 'Puteri Sakdong. ntah la kenapa minat aku beralih ke arah teater pulak ni, dulu aku minat tengak wayang jer... entah la. tapi apa yang aku nak kongsi kat sini adalah pasal teater yang aku g tengak ari jumaat lepas. walaupun pada permulaan cerita tu agak 'boring' tapi dah tengah-tengah nonton tue rasa best plak. rasa macam blajar sejarah plak. aku tak tahu pon yang puteri sakdong nie anak angkat cik siti wan kembang....( haaa, korang pon mesti ada yang tak tahu kan macam aku jugak...hehehe0). kira best la jgk teater ni, walaupun ada beberapa kesilapan teknikal... normal la tu... tapi aku nak syorkan kat korang, lepas ni jomla kita sama-sama g tengak teater. boleh gak tenangkan fikiran, happy2 skit n yg penting masuk PERCUMA.... hahaha

No comments: